Utolsó kommentek

Száll a bálna a fészkére

Friss topikok

Linkblog

Nagy örömmel jelentem be, hogy a blogom rövidesen újraindul! A régi, időelőtti megszűnése (mindössze három bejegyzésig jutott el) heves tiltakozást váltott ki a rajongóim körében.

Na de, mint tudjuk, ha nem is másból, mint a bejegyzés címéből: a blog nem vész el csak átalakul. Mint a főnix a hamvaiból, úgy támadt fel a kedvem, hogy folytassam, amit elkezdtem: hirdessem az Igét! Vagy valami ilyesmit… (Könnyen lehet hogy, olyan gyorsan fog újból megszűnni a lelkesedés, mint egy hópehely a Szaharában)

Mint látható történt egy pár változás: új cím, design, kabalaállat (közben rájöttem hogy már nem aktuális a rinocéroszok témája, és különben is a bálna sokkal nagyobb állat…) de mivel a szerző továbbra is én maradtam, a korábbi fő problémák továbbá is aktuálisak.

Akko’ nem szaporítom tovább a szót. Kezdődjék a mulatság!

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://veldryn.blog.hu/api/trackback/id/tr31294154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jucckó · http://jucokad.freeblog.hu 2008.01.12. 20:16:59

Örvendek, hogy mégsem adtad fel olyan könnyen a blogolást, mert az nagyon nem Rád vallana... és jobb, ha a blogkommentálás kölcsönös tud lenni:)
Mondjuk kicsit meglepődtem, amikor beléptem... valamiért -nem is tudom, miért- nem hittem volna, hogy egy ilyen "kislányos" designot választassz...Főleg kisbabásat..??!?!?!...áruld el, van ennek valami rejtett üzenete?

...Hajrá Bálna! Írd ki magadból a rejtett Igét!:D

mazsi 2008.01.12. 22:57:35

szerintem ifjukori onarckep, csak nem tudom, melyik a ketto kozul :) whaled rhinos?
süti beállítások módosítása